۱۳۸۷ آذر ۵, سه‌شنبه

آلت خود را تقویت کنید!

آلت خود را تقویت کنید!

شما چگونه میتوانید آلت خود را سفت تر و بزرگتر کنید؟ البته موضوع بحث امروز ما مسئله اشکال در نعوظ و ناتوانی جنسی نیست.بلکه فقط میخواهیم به شما کمک کنیم تا این عضو خود را بهتر تنظیم نمایید!

باافزایش سن بتدریج عوامل بسیاری موجب کاهش قوام و قدرت آلت تناسلی مردان میشود.پایین تنه ما نیز درست مثل موتور ماشینمان احتیاج به تون آپ و تنظیم دارد! اختلال در جریان خون آلت تناسلی میتواند باعث اشکال در توان جنسی و سفتی آلت شود و گاهی مردان را با مشکل مواجه سازد.

نگران نباشید،برای این مشکل شما راه حل مناسبی وجود دارد.اگر شما نکات ساده زیر را رعایت کرده و در شیوه زندگی خود کمی تغییر ایجاد نمایید،آنگاه قادر خواهید بود آلت خود را به ماکزیمم توانایی و قدرتش برسانید! البته این پیشنهادها صددرصد تضمینی نیستند ولی دربرطرف کردن برخی از مشکلات شما میتوانند موثر باشند.بیاد داشته باشید که اطمینان و نگرش مثبت به این توصیه ها نقش مهمی در دستیابی به نتیجه مطلوب و مفید دارد.

1- ورزش: برای دستیابی به یک نعوظ خوب،جریان خون آلت شما باید مناسب باشد.با برقراری یک جریان خون مناسب،شما میتوانید نعوظ خوبی داشته باشید.با انجام ورزش منظم،شما میتوانید جریان خون را بطور چشمگیری بهبود ببخشید.درنتیجه بهنگام سکس آلت شما سفت تر خواهدشد.

2- تغذیه مناسب: تا میتوانید از سبزیجات تازه،میوه و ماهی استفاده کرده،مصرف چربیها را به حداقل برسانید.

3- استفاده از ویتامینها و مکمل: بعضی مواد مثل ویتامین ب 12 ،جینسینگ میتوانند انرژی و توان جنسی شما را بیشتر کنند. این افزایش انرژی،اعتماد به نفس شما را بالا برده موجب تقویت آلت شما میشود.بیاد داشته باشید که مهمترین نکته برای سکس موفق اطمینان و اعتماد به نفس است.

4- اجتناب از مصرف الکل،سیگار و داروها:بدون شک بیشتر داروها برای بدن مضر هستند.هرچه زودتر مصرف دخانیات را قطع کنید.افراد سیگاری نسبت به غیرسیگاریها نعوظ ضعیفتری دارند.سیگار با ایجاد انقباض عروقی موجب تضعیف آلت تناسلی مردان میشود.در مورد مصرف داروها حتما" با پزشک خود مشورت کنید.

5- کشاله ران خود را مرتب ماساژ دهید:ماساژ نیز همانند ورزش دربرقراری جریان خون مناسب،نقش دارد.البته من به شما توصیه نمیکنم که استمناء کنید.بلکه روزانه با ماساژ آلت و ناحیه اطراف آن جریان خون آنرا بهبود بخشیده و توان جنسی و آلت خود را تقویت نمایید.

هیچ نظری موجود نیست: